Házirend

Kedves Hallgatónk, Látogatónk, Kollégánk! 

Üdvözöljük az Egészségtudományi Humán Páciens Szimulációs Központban!

A Szimulációs Központban való tartózkodása során a hatékony oktatási tevékenység érdekében az alábbiakról tájékoztatjuk, és kérjük együttműködésüket:

  1. Az Egészségtudományi Humán Páciens Szimulációs Központ (továbbiakban EHPSZK) a Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar (PTE ETK) Szepesy utca 1-3 alatt található, “B” épületének magasföldszintjén és 1 emeletén helyezkedik el. Az EHPSZK a Szepesy utcai főbejáraton (fa bejárati kapu) gyalogosan közelíthető meg. 
     
  2. Szervezeti egységünk parkolóval nem rendelkezik! A Biokom Nonprofit Kft. – mint a városi parkolást üzemeltető társaság – kiadványa szerint az EHPSZK az ún. “fokozottan védett” övezetben fekszik, így parkolás díjfizetés ellenében sem lehetséges, a terület csak behajtási engedély igénybevételével közelíthető meg. A gépjárművel érkezőknek parkolásra az Aradi vértanúk és Kálvária utcától északra, a Barbakán tér, Klímó György utcától kezdődően nyugatra, illetve a Várady Antal, Zrínyi Miklós, Perczel utcától délre eső parkolási övezeteket ajánljuk, ahonnan a Központ gyalogosan pár perc sétával megközelíthető.        
  3. A főbejárattal szemben a Szepesy utcában kerékpártároló áll rendelkezésére a kerékpárral érkezők számára, a Szepesy utca Széchenyi tér felőli sarkán pedig elektromos kerékpár bérlésére van lehetőség.      
     
  4. Mozgássérült bejárat és rámpa szintén a Szepesy utcai főbejárat felől érhető el. Kerekesszékkel az EHPSZK minden oktatóterme megközelíthető. További információ vagy segítség szükségessége esetén kérje a portaszolgálat, vagy Kollégáink segítségét!
     
  5. Tisztelettel kérjük, hogy érkezést követően értékeit, kisebb méretű táskáit, kabátját, a gyakorlat előtt a földszinti aulában helyezze el egy erre a célra kialakított szekrényben. A zárható szekrények 100 Ft-os pénzérmével működnek, melyet a kulcs visszahelyezésekor mindenki visszakap.     
     
  6. Az oktató termekbe nagyméretű táskákat, bőröndöket a balesetveszély, illetve a berendezések, oktatási eszközök, nagyértékű szimulátorok épségének megtartása érdekében bevinni nem lehet! Kérjük ezek elhelyezésében kérje a portaszolgálat munkatársainak segítségét!        
     
  7. Az aulában elhelyezett monitoron tájékoztatjuk Önöket az adott napi oktatások frissített, aktuális terembeosztásáról, illetve az esetleges aktuális információkról. 
     
  8. A gyakorlatokon elvárt ruházat átvételére a magasföldszinti női, illetve a második emeleti férfi öltözők vehetőek igénybe. Az öltözők nem zárt helységek, az ott hagyott értékekért felelősséget nem vállalunk. Értékek elhelyezésére az aulában elhelyezett zárható szekrények szolgálnak.    
     
  9. Az emeleti oktatótermek lépcsőn, vagy lifttel is megközelíthetőek. Tűz esetén a lift nem használható!
  10.  A központba érkezők tudomásul veszik, hogy egyes oktatási termekben az oktatási tevékenységet segítő Learning Space kamerarendszer működik, melyen keresztül a zajló tevékenységek a Központ munkatársai, illetve oktatói által megfigyelhetőek, és rögzíthetőek. 
     
  11. A demonstrációs, skill és szimulációs termekben a gyakorlatvezető/oktató által előírt váltóruha viselése kötelező. 
     
  12. A gyakorlatok kezdetéig várakozni az aulában, illetve a folyosókon elhelyezett mobiliákon lehetséges.      
     
  13. Az oktatótermekben elhelyezett asztalokra felülni TILOS!      
     
  14. A gyakorlati órák során mindenki köteles az eszközöket rendeltetésszerűen használni, szükség esetén azokat megtisztítani, az esetleges meghibásodást jelezni.  
     
  15.  A termekben található hulladékgyűjtőket mindenki köteles rendeltetésszerűen használni, kiemelt figyelmet fordítva a veszélyes és kommunális hulladék elkülönítésére!  
     
  16. A gyakorlat során bármely eszköz meghibásodása esetén köteles azt a Hallgató haladéktalanul a gyakorlatvezetőnek jelezni, aki ezt a Központ munkatársainak bejelenti közvetlenül a gyakorlat befejezésekor.        
     
  17. Az egyszer használatos szúró, vágó eszközöket a tűledobó badellába kell elhelyezni.
     
  18. A termekben kialakított kategórikus rend megtartása elengedhetetlen a soron következő oktatások sikerességéhez, mely közös érdekünk. A mindenki számára rendezett körülmények biztosíthatósága érdekében nyomatékosan kérjük ebben szíves együttműködésüket.    
     
  19. Az oktatótermekben/szimulációs termekben étkezni TILOS! Étkezésre kérjük az aulában lévő körasztalokat vegyék igénybe!     
     
  20. A víz/szódaautomata az aula sarkában térítésmentesen áll rendelkezésre. 
     
  21. Az oktatók részére az oktatásokhoz szükséges táblafilceket és táblatörlőszivacsot a portán lehet igényelni és oda is kell visszavinni.       
     
  22. Hallgatói mosdók a magasföldszinten, és az első emeleti folyosón találhatók. (A második emeleten lévő mosdók kizárólag a munkatársak számára vehetők igénybe).
     
  23. Az EHPSZK oktatást segítő tevékenységének (termek, eszközök, stb) igénybevétele KIZÁRÓLAG előzetes foglalás alapján valósul meg, ennek elmaradása esetén az igények kielégítését az EHPSZK kollégái nem tudják vállani. A foglalást a következő oldalon lehet kivitelezni: https://ehpszk.etk.pte.hu
     
  24. Az EHPSZK területén található eszközök és bútorok mozgatása és rendelkezésre bocsájtása KIZÁRÓLAG az EHPSZK kollégáinak feladata, így kérünk mindenkit, hogy ezeket saját döntés alapján senki ne mozgassa. Amennyiben ezzel kapcsolatos igény merül fel (pl. nem áll rendelkezésre elegendő szék az adott teremben, további eszközigény merül fel, stb), azt haladéktalanul jelezzék az EHPSZK kollégái számára, akik igyekeznek megoldani a problémát.
     
  25. Kérjük, hogy oktatás, látogatás után a használt termeket abban a formában adják vissza, amilyen formában átvették, ezzel is segítve a további csoportok és az itt dolgozó kollégák munkáját.
     
  26. Az EHPSZK munkatársai hétfőtől csütörtökig 7:30-15:50, pénteken 7:30-14:10 között a +3630/340-2904-es mobilitelefonszámon, vagy a +3672/513-670/38005-ös telefonszámokon, illetve az ehpszk@etk.pte.hu email címeken érhetőek el.  
     
  27. Portaszolgálat – normál munkarend esetén – 7:00-19:00-ig működik.

 

Észrevételeiket, javaslataikat a fenti elérhetőségeinken tehetik meg. Jó tanulást, hatékony és kellemes időtöltést kívánunk Központunkban! 

Köszönjük, hogy tiszteletben tartja a Szimulációs Központ Házirendjét!